- פייסבוק
- קפה דה מרקר
- מקושרים
- חבר'ה
- linkdin
- twitter
- רשת חברתית לנשים בעסקים
|
|
רשתות חברתיות
קידום ברשתות חברתיות הוא תת קטגוריה בקטגוריה הגדולה שנקראת קידום אתרים, זוהי תת קטגוריה שנולדה משום שענף קידום האתרים הוא ענף שאינו קופא על שמריו ואינו נח לרגע, וכל הזמן הוא משתנה וחלים בו כל מני שנויים והתפתחויות.
קידום ברשתות חברתיות נחשב היום ליעיל וממוקד ויש אתרים רבים שמעדיפים לבצע את הקידום שלהם באמצעות רשתות חברתיות משום שרוב קהל היעד שלהם גולש במרבית הזמן רק ברשתות החברתיות ולא באתרים אחרים ברשת.
קידום ברשתות חברתיות היתרונות שלו ברורים ולכן אין כמעט חברת קידום אתרים שלא מספקת ללקוחותיה חבילת קידום אתרים הכוללת בתוכה גם קידום אתרים ברשתות החברתיות. להלן סקירה קצרה של הסיבות והנימוקים שבגללם מומלץ לבצע קידום ברשתות החברתיות:
• קידום ברשתות החברתיות הוא ממוקד והוא מותאם באופן אישי לכל גולש וגולש ולכן סיכויי ההצלחה של קמפיין קידום ברשתות חברתיות יהיו גבוהים .
• קידום ברשתות החברתיות משיג את התוצאה של העלאת תעבורת הגולשים באתר המקודם, וכאשר יש יותר גולשים שאכן מתענינים באתר ונכנסים לאתר יש סיכוי גבוה שמנועי החיפוש ידרגו אותנו בדירוג גבוה.
• נוכחות של האתר ברשתות החברתיות מאפשרת לבעלי האתר להשיג עוד נתח שוק שהוא הגולשים שנוכחים בעיקר ברשתות החברתיות. נוכחות של האתר ברשתות החברתיות המתאימות לאתר שלנו מגדילה את הסיכוי של האתר לגלישה ממוקדת של גולשים פוטנציאלים שאכן מתענינים באתר שלנו ויש סיכוי גבוה שיהפכו ללקוחות פוטנציאליים.
• קידום ברשתות חברתיות מאפשרת ניהול אינטראקציה בין אתר האינטרנט לבין הגולשים שגולשים לאתר, וכך בעל האתר יכול לקבל מהגולשים חוות דעת או תגובות על מוצרים שונים וללמוד מה קהל היעד מעדיף או אוהב יותר ומה קבל היעד אינו מעדיף, ובנוסף לכך יכול בעל האתר לבנות על כל גולש מאגר מידע אישי ולהתאים לכל גולש מערך שיווק אישי שבמסגרתו הגולש יקבל בדיוק את הניוזלטרים המענינים אותו ביותר, ואת המוצרים המועדפים עליו ביותר.
חשוב לזכור שקידום ברשתות חברתיות שונה לגמרי מקידום אורגני או קידום ממומן לכן חשוב שיתבצע רק בידי חברות המתמחות בתחום של קידום ברשתות חברתיות ואשר יש להן צוות מקצועי שמכיר את כל האסטרטגיות והמהלכים שיש לבצע כדי להשיג קידום ברשתות חברתיות.
|